AKTIVITY:

16.11.2012
Vyšetření očí - výlet do Prahy:

Vydala jsem se s Fíbem do Prahy, kde na nás na veterinární klinice Erika čekal pan MVDr. Pavel Hron. Fíbo podstoupil statečně vyšetření očního pozadí. Návštěvu Prahy jsem spojila s její prohlídkou spolu s mou kamarádkou  Míšou Rubášovou . Po prohlídce Prahy jsme společně odjely ke mně, do Českých Budějovic, kde jsme si udělaly pěkný víkend. Míšo, děkuji za podporu a společnost!
Výsledky vyšetření očního pozadí dopadly negativně, tzn. Fíbo je zdráv a připraven na bonitaci.
!! PRA/CEA NEGATIVNÍ !!

FOTKY od Míši, za které ji ještě jednou moc děkuji!

Výlet do Turnova 6.-10.9.2012:
aneb hurá na sever...

Vlakem jsme dojeli až doTábora, tam jsme přestoupili na vlaku směr Praha. Bojovali jsme s vystoupením z vlaku a pak i s eskalátory, ale vše jsme zvládli. Dokonce i jízda metrem byla nakonec legrace. Jeli jsme i tramvají na zastávku Nádraží Libeň, kde na nás už čekala Pavla. V podvečer jsme odjely z Prahy do Turnova.

V Turnově jsme navštívili skvělou restauraci a pochutnali jsme si na výborné večeři. Ráno jsme si trošku přispaly, ale za to odpoledne jsme pilně trénovaly poslušnost na zítřejší závody. Při té přiležitosti jsme mou poslušnost natočily. Potom jsme se šly odreagovat do města. Večer jme si připravily auto tak, aby uvezlo složenou klec, kenelku a plno dalších věcí. Chvíli jsme se s autem praly, ale když jsme přišly jak na to, tak to byla brnkačka. Poté přišla večeře a film.

Ráno jsme se nasnídaly a zkontrolovaly všechny potřebne doklady, naposledy vyvenčily a už jen čekaly až za námi přijede Míša s Tomem. Když dorazili, mohli jsme vyrazit. Jeli jsme do Jenišovic, vzdálených asi cca 5-6km od Turnova. Auto jsme nechaly mimo areál kvůli háravé Foxe. Po nahlášení, jsme si chtěly vylosovat číslo, ale bohužel na nás už jen zbylo startovací číslo 8. Brzy přišlo zahájení závodů a hned poté poslušnost závodníků v kategorii ZM. Poslušnost velmi rychle utíkala anež jsem se nadála, šla jsem nařadu.
Fíbo se hezky předvedl. Trošku ho rozhodila střelba, ale hned se srovnal zpět. Bohužel zapoměl, že umí krásně obraty a tak je trošku lajdal. Pan rozhodčí nám tak za ně strhnul jeden bod a do poslední chvíle jsme měli krásných 49 b a vykročeno k medailové pozici! Následovalo dlouhodobé odložení. Ležel hezky, ale potom se vystřelilo, trošku zbystřil a po pár sekundách se zvedl a odešel za mnou. Škoda. Do té doby jsme měli nejlépe hodnocenou poslušnost. Byly to n
aše první závody a tak jsem spokojená. Po poslušnosti přišly na řadu obrany a také Míša s Elsou. Elsa předvedla moc hezkou obranu. S celkovými 79 body jsme skončily na 8. místě.
Na řadu přišla kategorie ZVV1 a my už jsme jen relaxovaly a kochaly se výkony. Před těsným koncem závodu přišla na řadu Pavla s Foxou. Myslím, že se jim obrana povedla nejlépe z kategorie ZM. Ztratily totiž jen jediný bod a to za neúplný zákus a tak s jejím parťákem Martinem, v kategorii ZM skončili na 7. místě.

Po závodech se konaly ještě obrany. Využila jsem toho a Fíbo si zakousal na Tomáše Loudu. Figurant byl moc šikovný a skvěle jsme se domluvili co budem dělat. Fiboušek mi udělal radost tím, že neřešil cizího figuranta a předvedl vše co umí. Sice trošku figuranta překvapil svým "ladným" náskokem, ale jinak byl skvělý. Po vydařených obranách jsme se poskládali do auta a jeli domů. Tam jsme uklidily auto, daly ho do původního stavu, najedly se a vyrazily do víru velkoměsta oslavit úspěchy.
Ráno jsme s ničím moc nespěchaly, protože jsme měly volný den. Došly jsme si na zmrzku, následovalo důkladné venčení a večer jsme to zakončily filmem. Ráno jsem si ještě zkontrolovala věci, rozloučila se s Pavly rodinou a vyrazily jsme na autobus. Během cesty se chtělo Fíbovi párkrát vystupovat, ale nepovedlo se a tak jsme dojeli až do Prahy. Metro jsme zvládli na výbornou, sic nám trošku dělaly problém eskalátory, kde si Fiboušek rozříznul polštářek na pacičce, ale ve vlaku už byl klidný. Vlakem jsme přijeli do Tábora, tam jsme přesedlina další spoj do Obrataně, kde na nás už čekal bratr s autem a jeli jsme domů.
Chtěla bych poděkovat Míše a Else, že nás v tom s Fibem nenechala a daly jsme dohromady team!
Tomášovi Loudovi za figurování.
A v neposlední řadě Fibouškovi za super výkon na závodech!

LVT Žirovnice 21.-28.7.2012:
Polovina prázdnin je fuč a my jsme se vydali s Fíbem na tábor zaměřený na sportovní kynologii. Tábor vedli J. Böhm, Běla Křížová a Lenka Novotná, touto cestou bych jim chtěla poděkovat za rady a pěkně uspořádaný LVT.

Počasí nám vcelku přálo, takže se dobře trénovalo. Poštěstilo se mi a dokonce máme i pár hezkých FOTEK ač jen z obran, vězte, že jsme i hodně čuchali a trénovali poslušnost. Míšo, ještě jednou moc děkuji!

Měli jsme na táboře i spolužáky či známé ze školy a okolí.